GRŪTNIECĪBA UN TRENIŅI

Pasniedzēja: Indra Linnase – sertificēta fizioterapeite, ilggadēja pasniedzēja Sporta izglītības aģentūrā

Praksē novērojams, ka treneri bieži vien nav pārliecināti un gatavi strādāt ar grūtniecēm. Ko drīkst darīt? Ko tieši otrādi – nekādā gadījumā? Kādā intensitātē? Cik daudz ir par daudz? Varbūt labāk nedarīt vispār neko? Mācību kurss par raksturīgākajām problēmām, piemērotākajiem vingrinājumiem grūtniecības laikā, kā arī pirms un pēc tam.
  • Mācību kursa norise: pirmās divas nodarbības Zoom (13., 20. februārī) un trešā nodarbība pēc izvēles – Zoom 27. februārī vai klātienē (“Global fitness” Tērbatas ielā 73, Rīgā) 28. februārī.
  • Norises laiks: plkst. 18.00-20.00
  • Mācību maksa: 115 EUR (3 x Zoom nodarbības) vai 145 EUR (2 x Zoom un 1 x klātienes nodarbība)
  • Formāts: aktīva līdzdalība diskusijās, dalīšanās ar personīgo pieredzi, jautājumi un atbildes.
  • Apjoms: 9 akadēmiskās stundas.
  • Apliecība par apguvi noderēs arī trenera resertifikācijai.

Mācību programma

  • Fizisko aktivitāšu nozīme pirms plānotas grūtniecības. Iegurnis, iegurņa pamatnes muskulatūras nozīme.
  • Fizisko aktivitāšu nozīme grūtniecības laikā. Muguras sāpes, kas saistītas ar grūtniecību.
  • Droša fizisko aktivitāšu uzsākšana pēcdzemdību periodā. Diastāzes pazīmes, diagnostika, profilakse, ārstēšana. Rētu mobilizācija. Riska faktori pārāk ātri uzsāktām augstas intensitātes fiziskām aktivitātēm.
  • Vingrinājumu izvēle atbilstoši grūtniecības periodam, vingrinājumu pareiza izpilde, dozējums. Vingrinājumi iegurņa muskulatūras un vēderpreses stiprināšanai u.c.

Rezervē vietu programmā

Izvēlies sev vēlamo formātu
115 EUR

3 x Zoom nodarbības

145 EUR

2 x Zoom un 1 x klātienes nodarbība

Neatkarīgi no tā, vai jūsu kliente ir stāvoklī vai jau ir dzemdējusi, viņai būs jautājumi par visu - sākot ar to, kā droši vingrot katrā trimestrī, un beidzot ar to, ko darīt ar diastāzi un iegurņa pamatnes problēmām. Un viņas jautās savam trenerim!

Neatkarīgi no tā, vai esi individuālais vai grupu nodarbību treneris, šis mācību kurss paaugstinās Tavas zināšanas un prasmes nākamajā līmenī, dodot iespēju klientēm grūtniecības posmā, kā arī pirms un pēc, nemeklēt citu speciālistu, bet turpināt treniņus kopā ar Tevi!
Paaugstini savas kompetences

Apgūsti specifiku darbā ar grūtniecēm un sievietēm pēc dzemdībām.

Iedziļinies tēmās, kuras bieži tiek ignorētas

Tēmas, kas svarīgas topošajām māmiņām: iegurņa pamatnes disfunkcija, elpošanas un sirds un asinsvadu sistēmas izmaiņas, kā arī muguras un iegurņa jostas sāpes.

Paplašini redzesloku

Apgūsti sievietēm specifiskas treniņu pieejas, gadījumu izpēti un risinājumus. Apgūsti zināšanas par katru grūtniecības un pēcdzemdību posmu.

Atbalsta sniegšana īstajā laikā

Nepazaudē savu klienti šajā viņai ļoti svarīgajā dzīves posmā, bet esi gatavs nodrošināt treniņus un sniegt gan teorētisku, gan praktisku atbalstu!

Ko par kursu saka mūsu absolventi?

Ļoti noderīgi bija dzirdēt, kā atsākt sportot nedēļu pēc nedēļas, kā arī, kam pievērst uzmanību pirms grūtniecības.
Paldies! Ļoti noderēja informācija par artrītu un ķeizaru, jo ārsti šo nestāsta. Manā pieredzē - tie pie kuriem vērsos, raustīja plecus.
Noderīgi zināt, cik svarīga ir dziļā muskulatūra pirms grūtniecības, tās laikā un pēc. Un par rētu mobilizāciju!
Informācija par vingrinājumiem pēc ķeizargrieziena bija ļoti noderīga.
Liels paldies, noderēs pilnīgi viss. Galvenais netēlot gudrāku kā esi un vienmēr sadarboties ar grūtnieces ginekologu, fizioterapeitu, un likt sievietei pašai ieklausīties sevī. Pajautāt vai jūtas labi vingrojot utml.
Noderēja informācija par vingrinājumiem, ko pildīt pēc ķeizara. Un kopumā bija ļoti vērtīgi atsvaidzināt savas zināšanas par šo tēmu.
Es pirmo reizi dzirdēju par to, ka ar mātes pienu nododam arī endorfīnus, tas likās wow.
Par iegurņa muskulatūru un pareizu pozīciju laikam nekad nenāk par ļaunu atkārtot.
Man ļoti patika, ka ieskatījāmies arī tēmās par relaksācijas, elpošanas un sajūtu nozīmi.
Noderīgi bija par pēcdzemdību periodu - kā var sākt vingrot ar atbilstošiem vingrinājumiem jau no 0 nedēļas.
Noteikti slodzes pa trimestriem. Bet kopumā viss praksē noderēs! 🙂
Ļoti patika, ka parādīja, kā pareizi pildīt vingrinājumus un kādas ir tipiskās kļūdas. Jo tikai tad, kad pareiza tehnika, var veikt sarežģītākas kombinācijas vingrojumam.
Visas lekcijas bija noderīgas un informatīvas.
Super, paldies par strukturētu informāciju no ''pirmā randiņa'' līdz ģimenes pieaugumam! 🙂