Kā sociālie tīkli var atvērt durvis jaunām iespējām?
Šī podkāsta epizode atklāj, kā sociālie tīkli var kļūt par trenera svarīgāko vizītkarti, palīdzot atrast savu auditoriju, veidot uzticību un piepildīt grafiku ar īstajiem klientiem. Tā ir saruna par redzamību, drosmi parādīt sevi un stratēģiju, kas strādā ilgtermiņā. Jo treneris nav tikai cilvēks, kurš vada treniņus, viņš ir arī sava zīmola seja un vēstnesis.
Satura veidotāja un jaunā mācību moduļa “Tava trenera zīmola starts” pasniedzēja Kristīne Beitika dalās ar praktiskiem padomiem, kā sociālajos tīklos radīt uzticamu un pievilcīgu trenera tēlu, atrast savu nišu un izvairīties no tipiskākajām kļūdām. Savukārt “Sporta izglītības aģentūras” vadītāja Dace Kaspare stāsta, kāpēc par savu trenera zīmolu jāsāk domāt jau mācību laikā un iedrošina pārvarēt bailes “sevi rādīt”.
Šajā sarunā dzirdēsi:
• Vai sociālajiem tīkliem trenera darbā ir nozīme, vai tā tomēr ir pārvērtēta?
• Kāpēc svarīgi mācīties par sava trenera zīmola veidošanu jau kursa laikā, nevis gaidīt “kad būšu gatavs”?
• Kā sociālie tīkli var palīdzēt atrast klientus un noderēt jau karjeras laikā?
🎧 Klausies epizodi un iedvesmojies!
Ja vēlies iegūt zināšanas, kas strādā reālajā dzīvē, nevis paliek tikai teorijā, pievienojies topošo treneru programmai Sporta izglītības aģentūrā. Šī programma noder ne tikai tiem, kas grib kļūt par treneriem, bet arī ikvienam, kurš sporto patstāvīgi un vēlas saprast, ko īsti dara viņa ķermenis.
———
SARUNĀ:
0:00 Intro
0:35 Kāpēc jaunajam trenerim svarīgi domāt par savu zīmolu?
1:40 Kā radās mācību modulis “Tava trenera zīmola starts”?
3:44 Kāpēc trenerim ir tik svarīgi būt aktīvam sociālajos tīklos?
6:10 Balanss starp kvalitāti un kvantitāti – kā izvairīties no “anti-reklāmas” efekta
8:25 Lai kur Tu ietu – sociālie tīkli ir Tava vizītkarte
10:48 Idejas, ko un kāpēc atspoguļot profesionālajā profilā?
14:10 Kas gaidāms mācību modulī “Tava trenera zīmola starts”?
15:40 Kā atrast savu “odziņu” trenera darbā?
17:30 Praktiskās prasmes, ko apgūsim modulī un kas noderēs ikvienam
19:20 Kā tikt galā ar medaļas otru – ne tik pozitīvo pusi, ko nes sociālie tīkli un ar ko jārēķinās?
22:00 Kā sociālajos tīklos var piesaistīt klientus arī bez tiešas reklāmas?
23:47 Kāds saturs interesē sekotājus?
25:40 Kā treneri varētu izglītot un motivēt cilvēkus sportot?
28:20 Liela daļa cilvēku Latvijā joprojām nav fiziski aktīvi – treneru iespēja iedrošināt sākt
29:40 Drosme atvērt jaunas durvis var pavērt ceļu lielākiem panākumiem
31:25 Kritiska pieeja satura izvērtēšanā