Profesionālās tālākizglītības centrs “Sporta izglītības aģentūra”
Izglītības iestādes reģistrācijas Nr. 3360800907
Apstiprinu
Profesionālās tālākizglītības centra
„Sporta izglītības aģentūra” direktore
(personiskais paraksts) Dace Kaspare
Rīgā, 01.08.2023.
SKOLAS ATTĪSTĪBAS PLĀNS 2023. – 2027. GADAM
1. Izglītības iestādes misija un vīzija
Vīzija:
Būt par vadošo sporta un fitnesa izglītības iestādi Latvijā, nodrošinot augstāko kvalitātes un absolventu apmierinātības līmeni, lai sekmētu kompetentu un veiksmīgu treneru ienākšanu darba tirgū.
Misija:
Veicināt sabiedrības fiziski aktīvu dzīvesveidu caur izglītošanu un apmācītiem profesionāļiem. Nodrošināt mūsdienīgu un pieejamu ceļu uz trenera karjeru, sniedzot koncentrētu un praktisku izglītību, kas nepieciešama ātrai darba uzsākšanai un turpmākai profesionālai izaugsmei.
Izglītības iestādes vīzija par izglītojamo:
Izglītot indivīdus, kas ir atbildīgi, ar pozitīvu un aktīvu attieksmi pret sportu un fiziskajām aktivitātēm. Sagatavot profesionāļus, kas spēj realizēt modernas un mūsdienu prasībām atbilstošas sporta zinātnes un prakses vērtības, principus un pārliecības, nodrošinot mūsu izglītojamajiem nepieciešamās zināšanas un prasmes, lai viņi varētu būt līderi sporta un fitnesa nozarē.
2. Izglītības iestādes stratēģiskie mērķi un uzdevumi
3. Attīstības prioritātes un sasniedzamie rezultāti
4. Komunikācijas kanāli un metodes ar potenciālajiem izglītojamiem un citām institūcijām
Mērķis: Skolas pozitīva tēla veidošana, efektīva informācijas apmaiņa un sadarbība ar potenciālajiem izglītojamiem un citām institūcijām, veicinot skolas attīstību un izglītības kvalitātes uzlabošanu.
Komunikācija ar potenciālajiem izglītojamiem
1. Skolas mājaslapa:
- Regulāri atjaunota informācija par skolas piedāvātajām mācību programmām, sasniegumiem un aktualitātēm.
- Video, skolēnu un pedagogu atsauksmes vai intervijas, lai sniegtu potenciālajiem izglītojamiem pilnīgāku ieskatu par mācību programmu.
2. Sociālie tīkli:
- Aktīvi uzturēti skolas konti sociālajos tīklos (Facebook, Instagram, Linkedin), lai sasniegtu plašāku auditoriju.
- Regulāri publicēti ieraksti par skolas aktivitātēm, sasniegumiem, notikumiem un citiem svarīgiem jaunumiem.
3. Atvērto durvju dienas:
- Organizētas atvērto durvju dienas – klātienē un tiešsaistē, kurās potenciālie izglītojamie var apmeklēt skolu, tikties ar pedagogiem, apskatīt mācību telpas un saņemt atbildes uz jautājumiem.
- Nodrošināti informatīvi materiāli un prezentācijas par skolas piedāvātajām programmām un aktivitātēm.
4. Reklāmas kampaņas:
- Izstrādātas un īstenotas mērķētas reklāmas kampaņas digitālajos kanālos (Google Ads, Facebook Ads), lai piesaistītu jaunus izglītojamos.
Komunikācija ar citām institūcijām
1. Sadarbība ar valsts un pašvaldības institūcijām:
- Uzturēta sadarbība un komunikācija ar valsts un pašvaldību institūcijām, lai nodrošinātu savlaicīgu informācijas apmaiņu par izglītības politikas un sporta speciālistu sertifikācijas izmaiņām, finansējuma iespējām un citiem aktuāliem jautājumiem.
- Nodrošināta regulāra informācijas apmaiņa ar citām izglītības iestādēm un institūcijām par aktuālajiem notikumiem, projektiem un izglītības attīstības tendencēm.
2. Sadarbība ar augstākās izglītības iestādēm:
- Veicināta sadarbība ar vietējām un starptautiskām augstākās izglītības iestādēm, lai nodrošinātu izglītojamiem iepazīt pilnveides, tālākizglītības iespējas.
- Organizētas vieslekcijas un meistarklases, ko vada augstākās izglītības iestāžu pārstāvji.
5. Starptautiskās sadarbības virzieni
Mērķis: izskatīt starptautiskās sadarbības iespējas Erasmus+ programmās, kas veicinātu skolas attīstību, piedāvājot izglītojamiem un pedagogiem iespējas gūt pieredzi, zināšanas un prasmes no citu valstu speciālistiem.