TAVA TRENERA
ZĪMOLA STARTS
Izvēles mācību modulis, kas veltīts trenera personīgā zīmola izveidei, komunikācijai ar auditoriju un veiksmīgai sevis pozicionēšanai digitālajā vidē
Šis bonusa kurss ir radīts, lai palīdzētu jaunajiem treneriem saprast, kā sākt veidot savu zīmolu soli pa solim – no pirmā ieraksta līdz pirmajam klientam. Ceļš uz profesionālu redzamību un uzticības veidošanu.
Kursā laikā Tu:
- Noskaidrosi, kādu trenera tēlu vēlies veidot, un iemācīsies to pārliecinoši parādīt digitālajā vidē.
- Veidosi savu komunikācijas stilu – trenēsies runāt kameras priekšā, rakstīt par sevi un radīt saturu, kas uzrunā Tavu auditoriju.
- Apgūsi, kā strukturēt pārdošanas piedāvājumu un izmantot sociālos tīklus ne tikai atpazīstamībai, bet arī klientu piesaistei.
- Iegūsi iedvesmu no pieredzējušiem treneriem, kā arī praktiski izmēģināsi, kā veidot saturu.
Kursa pasniedzēja:
satura veidotāja Kristīne Beitika
“Satura veidošana ir mans hobijs, kas nu jau pārtapis par pilnas slodzes darbu. Veidoju saturu par dzīvi ar diviem maziem bērniem, kurā cenšos nepazaudēt arī sevi un savas vajadzības. Atgriezties savā ķermenī pēc divām dzemdībām, atrast mirkli jēgpilnai atpūtai un baudīt dzīvi jau šodien!”
Kristīne pati ir cilvēks otrā pusē – klients, kas atklāti dalās savā pieredzē ar treniņiem, svara zaudēšanu un veselības uzlabošanu, tāpēc viņa ļoti labi saprot, kas patiešām strādā, lai treneru komunikācija sasniegtu un iedvesmotu auditoriju.
“Profesionālajā dzīvē mani aizrauj mārketings. Ar degsmi palīdzu arī citiem attīstīt savu Instagram. Šī kursa ietvaros es dalīšos ar reāliem piemēriem un konkrētiem soļiem, kā Tu vari veidot un attīstīt savu tēlu digitālajā vidē kā treneris.”
Izveido zīmolu, kas runā Tavā vietā – sociālajos tīklos, sarunās ar klientiem un sadarbībās
Mācību programmas saturs
Personīgā zīmola pamati, vizītkarte un sava vērtību piedāvājuma noformēšana. Praktiski padomi komunikācijai un sava profila veidošanai Instagram, TikTok un Facebook.
Iedvesmojoša vieslekcija ar treneriem, kuri jau veiksmīgi darbojas Instagram vai TikTok. Reāli piemēri tam, kā veidot savu zīmolu un attiecības ar savu mērķauditoriju.
Praktiska darbnīca: mācīšanās sevi filmēt, veidot kvalitatīvas bildes un veidot saturu, kas atspoguļo Tavu zīmolu.
Saziņas tonis, uzticības veidošana, aktīvas kopienas izveide un stratēģijas, kā rosināt auditorijas iesaisti.
Prasmes pārdot savus pakalpojumus, veidot sadarbības ar influenceriem un uzņēmumiem.